1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1120221

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
persson: TIK är bättre i fem mot fem matchen igenom. Ska man gnälla på nåt så är det att man tar för många onödiga utvisningar och att man inte är tillräckligt heta när man väl har powerplay själva. Sen har man full koll under första halvan av tredje och man sitter ju bara och väntar på trean, resten är historia...

Ser man inte det så är jag den första att beklaga.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Ambroo: Så är det. Jag tycker vi gör en bra match, MEN tyvärr så har vi ett såll längst bak. Det är därför och bara därför som vi förlorar den här matchen. Man får inte släppa in Salomons fladder dragare, inte i en sån här match. Sen på första målet så vet jag inte vad han håller på med, LIGG KVAR PÅ ISEN !!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.