John K: Nej det ser jag inte att kommer hända, Tyvvär:(
Inlägg: 1120238
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Egentligen ska vi skatta oss lyckliga att vi inte är på kvalplats som det har sett ut under säsongen. Jag ser allt annat än kvalserien som en bonus. Men jag tror fortfarande att vi tar oss till slutspel. Vägrar hända läpp efter en ny bortaförlust - på hemmaplan är vi GRYM! Nu måste vi köra stenhårt.