1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614982 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121067

Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
JimmyH: Jag har inte bara sågat Backe idag utan i många år tyvärr.
Min personliga åsikt är han han är på sin höjd topp 15 i Sverige.
Gillar annars din BLOGG på ST men när du låtsas som om du inte förstår vad jag menar med social verksamhet så blir jag uppriktigt sagt förvånad.
Du såg mitt svar hoppas jag men undvek det ganska snyggt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
kidcox: Nu ställde du ju ingen fråga när du skrev om social verksamhet men det jag skrev i sista stycket var väl ett förlängande svar eller snarare nya frågeställningar kring det.

Jag har aldrig varit emot att folk ska få kritisera och jag kritiserar Johan Backlund ganska kraftigt i mina inlägg både idag och igår. Jag står inte på någon "sida".

Men som sagt... Jag skriver inte under på kritik som jag inte tycker är rättvis. Det tycker i alla fall inte är att vara blödig eller "försvara någon in i det sista" som någon annan skrev någon gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer