1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121079

Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
kidcox: Nu ställde du ju ingen fråga när du skrev om social verksamhet men det jag skrev i sista stycket var väl ett förlängande svar eller snarare nya frågeställningar kring det.

Jag har aldrig varit emot att folk ska få kritisera och jag kritiserar Johan Backlund ganska kraftigt i mina inlägg både idag och igår. Jag står inte på någon "sida".

Men som sagt... Jag skriver inte under på kritik som jag inte tycker är rättvis. Det tycker i alla fall inte är att vara blödig eller "försvara någon in i det sista" som någon annan skrev någon gång.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
JimmyH: Nåja Jimmy vi har helt enkelt olika uppfattningar om vad en bra målvakt är ,det fins ju större bekymmer i världen.
En sak har vi ialla fall gemensamt och det är ett brinnade hockeyintresse och Timrå ik annars så är vi nog ganska olika skulle jag tro.
Jag äter och lever hockey på min lilla fritid precis som du och blir otroligt bitter och sur vid Timrå torsk.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer