..... Så har vi ganska så trevlig målskillnad nu
Inlägg: 1121910
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vi har ju en del icke svensktalande i laget så en ramsa på engelska kanske är på sin plats?
Red and white! Hockey fight!
Inte fight som att slåss då.
Red and white! Hockey fight!
Inte fight som att slåss då.