1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121912

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Andersson: ja .. fast modo har spelat upp sej rejält .. tur att sussi inte kan göra mål

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Idag var det en lagseger. Skönt att Backe fick hålla nollan så man slipper förhoppningsvis läsa mer om häxjakten på ett tag, Jag vill inte såga eller höja någon till skyarna utan idag tycker jag att alla kämpade på bra. 6-0 ja, det är fina siffror det. Förrjesta är som vanligt framme och gnäller med domaren vid varje avblåsning framförallt Jörgen Jönsson. Annars var det en snäll match. Dom var inte lika pinsamma som när Brünäs var här på besök.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.