1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1121914

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Idag var det en lagseger. Skönt att Backe fick hålla nollan så man slipper förhoppningsvis läsa mer om häxjakten på ett tag, Jag vill inte såga eller höja någon till skyarna utan idag tycker jag att alla kämpade på bra. 6-0 ja, det är fina siffror det. Förrjesta är som vanligt framme och gnäller med domaren vid varje avblåsning framförallt Jörgen Jönsson. Annars var det en snäll match. Dom var inte lika pinsamma som när Brünäs var här på besök.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
73Sjöbba:

Häxjakt och Häxjakt. Detta är Backe i ett nötskal. Följer upp en bedrövlig insats med en nolla.

Förhoppningsvis kan han fortsätta på den inslagna vägen, det vore roligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.