Andersson: Oscar Sundh då?
Inlägg: 1121930
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: hur ska man rimma sundh med jobbar hårt/varje kväll ?
men de är klart Sundh är grym i BP , kul att han dessutom målar ikväll
men de är klart Sundh är grym i BP , kul att han dessutom målar ikväll
Sv: Apropå nånting...
haha Modoante tycker vi skriver mycket om modo här inne, höll på o skratta ihjl mig.