Andersson: Nu tänkte jag ju inte att man skulle köra samma ramsa men byta ut bara namnet, utan en ny ramsa där man kan klämma in Oscar Sundh på något finurligt sätt.
Inlägg: 1121938
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: jo , jag tycker man ska köra ramsor om en speciell spelare , helst nån som råkar befinna sig i en formtopp.
hur får man in Pyörälä eller Lehtonen i en ramsa ?
hur får man in Pyörälä eller Lehtonen i en ramsa ?