1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1122171

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
gud:

Gör man inte sitt jobb får man kritik det hör till.

Det jag är kritisk mot och som föranledde mig att använda ordet Backekramare är att det känns som att han av någon anledning inte får kritiseras för då finns det en fraktion här som blir oroligt griniga.


Däremot så kan det kastas skit dagarna i ända på exempelvis RJ utan att någon höjer på ögonbrynet.


Vad mina hockeykunskaper beträffar så känner jag inte att jag har någonting att bevisa för dig.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Simmalugnt: Jaedu, förutom Jontes psyke så verkar vi ju tycka ungefär lika om det du nyss skrev i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.