Janken: Najs gjort Janken. Är det du som gjort musiken också? Mycket bra i så fall!
Inlägg: 1122788
Svarskommentarer
Sv: Årets publikfavorit
Kerstin_k:
Jo!
Jag har ju några hockeylåtar på mitt samvete.
(Fast melodin är ju från "Nils Holgersons underbara resa" med Edward Persson.. Du vet? "När man ser det litegrann så här från ovan)
Jo!
Jag har ju några hockeylåtar på mitt samvete.
(Fast melodin är ju från "Nils Holgersons underbara resa" med Edward Persson.. Du vet? "När man ser det litegrann så här från ovan)