Inlägg: 1122851
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: jasså äre bengan då måste dom förlänga program tiden "ööööh ööööh.....jo....öööh...vi...har spikat truppen nu....öööööh"
Och det är inte dåligt =)
Snart är det Wikegård vs Bengan på tv.