Andersson: jasså äre bengan då måste dom förlänga program tiden "ööööh ööööh.....jo....öööh...vi...har spikat truppen nu....öööööh"
Inlägg: 1122859
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: hehe ...
Bengt-åke : öh... vi ... hmm .. ööööö är nöjda ... bra trupp .... ööhh , kommer gå bra
Wikegård : Toppa laget eller avgå !!!!
;)
Bengt-åke : öh... vi ... hmm .. ööööö är nöjda ... bra trupp .... ööhh , kommer gå bra
Wikegård : Toppa laget eller avgå !!!!
;)