Yellowcard: Asså BÅG, vilken j-a lallare det är...om man säger så.
Inlägg: 1122874
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker vi i klacken kan börja sjunga en ramsa efter varje mål pyrret gör ! han är värd de ! Då kanske han blir kvar också chans skulle bli större iaf ...