mikenomad: Tror iofs inte Pyrret sitter sen och tänker.
- Har ju fått bud från NHL nu, men samtidigt har jag fått en ramsa av Timråklacken.... Nej jag stannar i Timrå den ramsan är värd en sista chans till NHL :D
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
- Har ju fått bud från NHL nu, men samtidigt har jag fått en ramsa av Timråklacken.... Nej jag stannar i Timrå den ramsan är värd en sista chans till NHL :D