Jacksson 71: Fast jag tror du har en poäng i att göra hans tid här så bra som möjligt så det blir jobbigt känslomässigt att lämna. Och kanske, kanske får vi se han i TIK-dressen igen nån gång i framtiden....
Inlägg: 1122890
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja nån fet flagga där det står typ "tack och välkommen tillbaka målkungen #1 i föreningen" fast på finska=)