Harryhaffa: Sa verkligen Wikegård om att han skulle lägga sig i träningen? Så uppfattade inte jag det iaf, utan att Wikegård ville att BÅG skulle hålla kontakten med spelare och på så sätt hålla sig och spelaren uppdaterad.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så uppfattade inte jag det iaf, utan att Wikegård ville att BÅG skulle hålla kontakten med spelare och på så sätt hålla sig och spelaren uppdaterad.