mikenomad: BÅG har gjort sitt i landslaget. Precis som Hardy Nilsson hade gjort hösten -04. Har man slut på bensin i tanken och bankat huvudet i väggen måste man inse att tiden är inne för att checka ut, för att citera Wikegård.
Det är väl då själva fan att pingstpastorerna skall hyllas okritiskt och gränslöst till skyarna jämt och ständigt (lex Kenta, Peo, BÅG m fl.) Medan Wikegård mestadels får skit för att han INTE VUNNIT någonting och därigenom är en genomusel människa som inte bör släppas fram i högertrafiken.
Någon jäkla måtta med daltandet får de väl lov att vara. Alla ovan nämnda tränare i all ära men fördelningen utav kritik kontra beröm känns snedvriden och skev.
Visst har även Niklas Wikegård sina brister och fel och trampar ibland på ömma tår. Jag håller definitivt inte med honom i allt det han säger. Men han är en riktigt skön profil. Som bjuder på sig själv!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är väl då själva fan att pingstpastorerna skall hyllas okritiskt och gränslöst till skyarna jämt och ständigt (lex Kenta, Peo, BÅG m fl.) Medan Wikegård mestadels får skit för att han INTE VUNNIT någonting och därigenom är en genomusel människa som inte bör släppas fram i högertrafiken.
Någon jäkla måtta med daltandet får de väl lov att vara. Alla ovan nämnda tränare i all ära men fördelningen utav kritik kontra beröm känns snedvriden och skev.
Visst har även Niklas Wikegård sina brister och fel och trampar ibland på ömma tår. Jag håller definitivt inte med honom i allt det han säger. Men han är en riktigt skön profil. Som bjuder på sig själv!
STÄLL ER UPP FÖR WIKEGÅRD FÖR FAN!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)