Blizzard: nej de tror inte jag heller .. statusen på wm och skit turneringar har blivit obefintlig .. har knappast något med bengt åke att göra .
Inlägg: 1123006
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så går en av årets mest spännande matcher av stapeln i kväll. Vad ska man tro? Kan bli jämnt...
Länkar:
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=797959&nav_section=4&nav_order=4&nav_part=10
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=797959&nav_section=4&nav_order=4&nav_part=10