Uno Gordon: jassaå! Jag gillar Wikegård tycker han är riktigt rolig... Men att sitta på sidan och kritisera personer det är mycket lätt. Jag skulle kunna ängna mig en hel väck åt att kritesera folk, Wikegård har det som jobb. ' Fattar du inte att det är ett media "ploj" som Wikegård håller på med? Sen drar du upp en massa hisoria som är helt ointressant..
Då undrar jag om du är dum eller bara vill käfta...?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
'
Fattar du inte att det är ett media "ploj" som Wikegård håller på med? Sen drar du upp en massa hisoria som är helt ointressant..
Då undrar jag om du är dum eller bara vill käfta...?
Eller om du är dun?