- Ska jag vara ärlig så har jag sagt att det inte är någon idé att prata med svenska klubbar i nuläget. Mitt kontrakt går ut efter säsongen och min ambition är att det ska lösa sig så jag stannar i Rapperswil.
Inlägg: 1123276
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
T T: Sanny har väl 1 år kvar på sitt kontrakt med? Kanske dom planererar att komma tillbaka samtidigt till Timrå till näst nästa säsong? :)