1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1123300

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
Kerstin_k: Jag förstod det.

Svarskommentarer

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
...är själva avsaknaden av den i sig själv, så här i "landskampsuppehållstider"...

Röstar således självklart på det 2'a alternativet och kan därför INTE förklara varför jag under en sekund kände mig barnsligt rebellisk och tryckte iväg min röst på alternativ 1.

Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
Antar att folk även kan missförstå dessa punkter:

"9: Släpp fram juniorerna - Minst tre stycken i varje "matchtrupp".

10: Begränsa utlänningarna - Högst fem stycken."

Med de meningarna så menar jag då att man SKA släppa fram juniorerna och att man SKA begränsa antalet utlänningar och även ha bestämda regler att följa.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer