...är själva avsaknaden av den i sig själv, så här i "landskampsuppehållstider"...
Röstar således självklart på det 2'a alternativet och kan därför INTE förklara varför jag under en sekund kände mig barnsligt rebellisk och tryckte iväg min röst på alternativ 1.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Röstar således självklart på det 2'a alternativet och kan därför INTE förklara varför jag under en sekund kände mig barnsligt rebellisk och tryckte iväg min röst på alternativ 1.