Dags att vakna....och skriva lite positivt om Backlund. Ja jag tycker han gör det bra där i målet, den mest utsatta positionen i laget. Det finns ju ingen målvakt som inte gör missar. Så hoppas på nån fler nolla efter uppehållet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dags att vakna....och skriva lite positivt om Backlund. Ja jag tycker han gör det bra där i målet, den mest utsatta positionen i laget. Det finns ju ingen målvakt som inte gör missar. Så hoppas på nån fler nolla efter uppehållet.