Inlägg: 1123695
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Skarin:
"Men en vild gissning säger mig att hundarna blir nästa att skriva på. TIK ska bli extremt jobbiga att möta kommande säsong! voff."
hm....Det är samma spelare som vart här i 2 respektive 3 säsonger....Blås inte upp Timrå ik 09/10 för mycket nu! Mycket kvar att göra!
"Men en vild gissning säger mig att hundarna blir nästa att skriva på. TIK ska bli extremt jobbiga att möta kommande säsong! voff."
hm....Det är samma spelare som vart här i 2 respektive 3 säsonger....Blås inte upp Timrå ik 09/10 för mycket nu! Mycket kvar att göra!
Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Den där framför Anton kan centra i dogline, då blir vi extremt jobbiga.
Länkar:
http://dagbladet.se/polopoly_fs/1.495394!image/499477962.jpg_gen/derivatives/650w/499477962.jpg
http://dagbladet.se/polopoly_fs/1.495394!image/499477962.jpg_gen/derivatives/650w/499477962.jpg
En pusselbit mindre att fylla i alla fall. Nu gråter jag inte om Tenkrat blir kvar. Men en vild gissning säger mig att hundarna blir nästa att skriva på. TIK ska bli extremt jobbiga att möta kommande säsong! voff.