1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124190

Sv: Silly Season 09/10
willysson: Jo jo visst har du en poäng i det. Men i min värld är det ändå stora skillnader mellan alkohol och narkotika - även fast de båda är droger. Sen så hoppas jag att Lillstrimma inte hängde med en massa gangsters i den under världen. Ja jag vet inte, känner mig kluven, som jag påpekade tidigare så är jag för att ge människor chanser här livet. Men jag frågar mig om det är värt det?

Du tycker ju tydligen det, så övertyga mig!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Berätta för mig nu vilken skillnad det är på en alkholist och en Narkoman, och varför det är bättre att vara Nykter alkoholist än nykter Narkoman?

Eller för att översätta det till timråspråk: Vilken skillnad är det på lillubbe och lieben?

vad han känner för människor är väl oviktigt? Om det skulle vara viktigt att inte ha med folk i "undrevärlden" så kan du ju stryka Kroglivet och kasinobesök på din lista på helgaktiviteter, bland annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.