Mera Jonte:
Inlägg: 1124897
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
T T: Låter bra det där. Förhoppningsvis så blir det SkAIK för både Jonte och Backe. De lär kosta så kanske kan man nalla på några av deras mer tongivande spelare vars kontrakt går ut, typ Crippe.
Sv: Silly Season 09/10
T T: Timrå hör väl till norra sverige ... nästan ? ;)
han får väl ta en fika med challe och reda ut allt och sen spela för timrå igen
han får väl ta en fika med challe och reda ut allt och sen spela för timrå igen
Sv: Silly Season 09/10
T T: de skulle vara konstigt om han skulle välja Saik, så som dom betedde sig efter att han skrev på för Timrå, kul och se om han kommer tillbaks till sitt gamla jag igen om han trivs där han är