Inlägg: 1125274
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Rockar fett! .....näää, just det det var ju jag som var fet.
Hoppas att det planeras flitigt framöver!
Hoppas att det planeras flitigt framöver!
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: You are the man ;)
Vad är det man brukar säga? Jo, nu kör vi!
Arenan ska ligga i Sundsvall. Punkt slut.
Vad är det man brukar säga? Jo, nu kör vi!
Arenan ska ligga i Sundsvall. Punkt slut.
Med andra ord var jag hyffsat rätt ute, spana in mitt filarkiv :)))))