Inlägg: 1125432
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Olle: "Vad säger publikandelen som består av barnfamiljer när dom måste valla sina ungar förbi slotmachines för att ta sig till godisautomaten?"
Tror knappast att hockeyarenan o spelhallen kommer ligga på sånt sätt att man måste knata igenom det ena för att komma till det andra.
Det är ju 2 helt skilda saker inom samma komplex men med viss genom vandring naturligtvis på matchdagar men som inte kommer att påverka de som inte är intresserade av Cosmopol.
Tror knappast att hockeyarenan o spelhallen kommer ligga på sånt sätt att man måste knata igenom det ena för att komma till det andra.
Det är ju 2 helt skilda saker inom samma komplex men med viss genom vandring naturligtvis på matchdagar men som inte kommer att påverka de som inte är intresserade av Cosmopol.
Skulle detta klassas som ett statligt samarbete? Vad säger sponsorer om det hela? Vad säger publikandelen som består av barnfamiljer när dom måste valla sina ungar förbi slotmachines för att ta sig till godisautomaten?
Jag tror att det är jävligt många bitar som ska falla på plats innan någon kommer att skissa på planritningar över hur det här skulle se ut.