1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1125477

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
JimmyH: Visst kan det tyckas vara skit att utvecklingen går som den går, men det är bara att acceptera och ställa in sig i ledet vare sig det gäller Timrå IK som klubb i framtiden, eller om man vill öka chanserna att få ett arbete.

Är ju många här inne som anser att Timrå ska stå på sig och motsätta sig den här utvecklingen, trotsa helt enkelt, och att klubben skulle degraderas i seriesystem och kanske konka i slutändan gör då inget eftersom man då har handlat på ett moraliskt rätt sätt och därför kan stå med rak rygg när klubben går omkull.

Sen att det är en piss i Mississippi om Timrå IK går omkull pga detta inser naivt nog inte många.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.