Inlägg: 1125482
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Harryhaffa: Markerna flyger väl inte kors och tvärs genom hallen! Det kommer ju isf bli uppdelning, så även små pojkarna kan stå inne och värma sig!
Då har jag en bättre ide, ploga upp wivsavarf tjärn, och gör en ricktigt fin månskensrink, så blir det lika för alla, och alla får stå i en snödriva, och vänta på korvgubben som springer runt med sin korvmoj, JAPP då är vi av med krov kön med, så fram för månskensrinkar, och en rink med namnet wivstarinken, så återgår man ju till grunderna, och det är bra då inget funkar:))