DJ Hemp: Hehe en massa kärlek i det där laget nu. Brukar inte säga "vad vart det jag sa"... Men vad var det jag sa=P Det kan gå riktigt långt nu!
Inlägg: 1126942
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:
Jaji, det här var alldeles underbart! Tänk att man som Timrå IK-freak från Sundsvall kan fatta sådana känslor för Percys pågar. Riktigt skumt, måste man säga. Vilken fantastisk publik, dessutom! Snart sitter man väl där ensam i en hyresrätt i Rosengård med ett medlemskap i MIF. Helt jävla sjukt...
Gud:
Ja, om du är riktigt snäll så är det ingen omöjlighet... :)
Jaji, det här var alldeles underbart! Tänk att man som Timrå IK-freak från Sundsvall kan fatta sådana känslor för Percys pågar. Riktigt skumt, måste man säga. Vilken fantastisk publik, dessutom! Snart sitter man väl där ensam i en hyresrätt i Rosengård med ett medlemskap i MIF. Helt jävla sjukt...
Gud:
Ja, om du är riktigt snäll så är det ingen omöjlighet... :)
Sv: Apropå nånting...
så hoppas jag att ni inte har glömt bort omröstningen till årets publikfavorit