Mackelito: Båda kan vara underhållande att lyssna på. Widing är dock väsentligt snyggare att titta på.
Inlägg: 1127954
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
El Maco: ja de var lite så ja tänkte också .. fast inte de senare .. jonte har den snyggaste nuna jag vet .. vore jag dragen åt de hållet så vore han mitt första val hehe
Sv: Silly Season 09/10
El Maco: Jill Jonsson är både underhållande och lyssna på, och snygg och se på;)