1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1128401

Sv: Ramsor
Jag tycker det skulle vara kul med några nya innför dom sista viktiga hemma matcherna. Förslag?

Svarskommentarer

Sv: Ramsor
Tvåtallar: Förslag är ju lätta att komma på...däremot är det inte så enkelt att komma på något bra.=)


Mel. Hand i Hand

T i m r å...
vi ger allt för Challes Timrå.
Å å Timrå...
vi är röd och vit och vi
ja vi tänker vinna!

eller kanske...

Mel. Rule Britannia

Kämpa Timrå...
Timrå röd och vit.
Vi kommer aldrig ge oss utan strid!


Äh...jag tror jag ger upp.=)

Sv: Ramsor

Tvåtallar:

Heja Timrå! Friskt humör!
Det är ni som susen gör!

Vad tror du om den? =)


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer