nectis: Men jisses! Är du på krigsstigen eller vad är det frågan om? Tagga ner... Tyckte bara att du kunde komma med ett ramsförslag. Vad är det som är så hemskt med det?
Och du får visst ifrågasätta. Hade jag tagit det minsta lilla illa upp hade jag knappast avslutat de tidigare inläggen med ett =).
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tagga ner...
Tyckte bara att du kunde komma med ett ramsförslag. Vad är det som är så hemskt med det?
Och du får visst ifrågasätta. Hade jag tagit det minsta lilla illa upp hade jag
knappast avslutat de tidigare inläggen med ett =).