Knylan: Det är ju så att stora delar av sittplats vill kunna känna sig delaktiga och genom att klappa händerna så får dom den upplevelsen. Tror att det kan bli svårt att få sittplats att sjunga med i en ramsa. Så med andra ord kommer vi aldrig att få bort handklappningar (vilket jag inte vill heller).
Sen må jag vara "töntig" men att jämföra med AIK är ingenting jag ser som en fördel.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så med andra ord kommer vi aldrig att få bort handklappningar (vilket jag inte vill heller).
Sen må jag vara "töntig" men att jämföra med AIK är ingenting jag ser som en fördel.