Skulle Timråklacken bestå av 5000 pers. som sjunger så skulle en speciell trummis antagligen slå trumskinnet åt helve.. för att som vanligt överrösta allihop.
Hej heja heja Timrå.... Vi är Timråfans allihopa..... Röd och vit hockeydynamit.....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skulle Timråklacken bestå av 5000 pers. som sjunger så skulle en speciell trummis antagligen slå trumskinnet åt helve.. för att som vanligt överrösta allihop.
Hej heja heja Timrå....
Vi är Timråfans allihopa.....
Röd och vit hockeydynamit.....
Jag älskar klacken.