1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112878

Sv: Det kan bara bli bättre
Helg Ernest: Det var knappast alternativet Gärdehallen jag menade.

1) Timrå behöver väsentligt bättre publikutrymmen än vad som finns i Timrå Isstadion idag.

2) Jag tror att det är lättare att finansiera ett nybygge på en tomt i centrala Sundsvall än på befintlig plats.

3) OM det går att finansiera en superduperhall i Timrå så är det bästa varianten. OM det INTE går men det skulle vara möjligt om hallen läggs i centrala stan då tycker jag att det är ett bättre alternativ än att sakta dö sotdöden ekonomiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.