Inlägg: 1129200
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: hehe troligtvis=) Så jävla less på foppa och hans surfot. Förövrigt var det skönt det där klippet ifrån presskonferansen DIF-TIK när Challe och vad han nu heter sa dom skiter i foppas jävla fot.
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: halva sändingen??? förmodligen kommer han att fundera hur det skulle ha varit med foppa på isen och sånna grejer.
Nope,men det duger en sunkig Onsdagkväll;)
Wennerholm ska vara expertkommentator ikväll,förmodligen kommer han prata Foppa halva sändningen...;)