T T: haha älskar hur expressen försöker måla upp paniken "jag vet inte vart han är".
Det är bra med allt som händer surfoten just nu, detta påverkar laget negativt - så grymt mycket onödig fokus på modo just nu och det är ju underbart. Då så slipper vi få skit för vår plattmatch igår!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är bra med allt som händer surfoten just nu, detta påverkar laget negativt - så grymt mycket onödig fokus på modo just nu och det är ju underbart. Då så slipper vi få skit för vår plattmatch igår!