Cartman: Skulle vara en dröm... en sån hääärlig dröm=) Mysigt att Rögle möter modo imorgon! Vinner dom den så... mmm då kan fan allt hända. Kan vara målskillnaden där som avgör.
Inlägg: 1129254
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Också FBK direkt efter, i kaffeburken. Ja, vad ska man säga? ser inte bra ut för deras del.