Yellowcard: Också FBK direkt efter, i kaffeburken. Ja, vad ska man säga? ser inte bra ut för deras del.
Inlägg: 1129256
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Cartman: mmm bara hoppas på Rögle imorgon då. Rögle har SAIK borta sedan. hehe.. nåja skit samma, nu ska vi snacka Timrå istället!
Sv: Apropå nånting...
Cartman: rent spontant så tycker jag att vi (Timrå) har ett helt ok schema sista fem.