Laget på swehockey:
Inlägg: 1129460
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
T T: 22-37-19 hade känts bra och det hade nästan känts perfekt med 62-13-7, men visst fan ser det bättre ut än såväl DB:s som Hamrins värmningsuppställning. Skönt också med Styf tillbaka i laget.