Bättre så...
Inlägg: 1129462
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
T T: jaså, läste att challe skulle vaska om och satsa på Sonnen som center mellan Nate och hynning, men det blev visst inte så....
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
T T: Fyra fulla kedjor och sju backar. Sämre förspänt kunde vi väl haft det? Frågan nu är väl hur de rätt så radikala ändringarna slår ut? Väl eller oväl?