Yellowcard: Helt jävla sjukt må det vara, men som det ser ut nu är det det mest troliga scenariot. Och jag är tyvärr väldigt rädd att MODO åker ur. För det här spelet duger inte mot hungriga allsvenska lag.
Inlägg: 1129614
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Poffa: Hittar Rögle formen så vet man aldrig.. Men tror aldrig att modo åker ut - foppa kommer in och räddar då om ni hamnar i kvalserien. Jag menar, han kan ju spela på 50%nivå och ändå göra bra ifrån sig och en massa poäng.