Poffa: Nåja, var inte så seriös :-) kanske det kan ha att göra med att de gjort det förr...eller vad tror du? sanningen är ju ändå att 3:an och 4:an rörde ingen klubba iallafall innan de gick in
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
kanske det kan ha att göra med att de gjort det förr...eller vad tror du? sanningen är ju ändå att 3:an och 4:an rörde ingen klubba iallafall innan de gick in