Det är helt otroligt att kuben hittar en kvittning vid den situationen. Att man alltid ska behöva bli besviken på zebrakräket.
Inlägg: 1129621
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Olle: Är ju alltid likadant när sånt där händer, så jävla dåligt. I regel brukar ju den angripne också åka ut men nu hittar han en slashing. ehh?