Helt fantastisk utveckling på kvällen! Samtliga Timråspelare gör en kalasmatch precis när det behövs som mest. Och Dicaz dominerar ju fanimej, 2+1 idag och bra spel i övrigt, det var ju inte direkt väntat =)
Modo har kvalångest och DIF har rejäl baksmälla sen torsdagen. Står sig de här resultaten så har vi efter dagens omgång ökat marginalen till ingemansland med 1 poäng sedan LG games.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Modo har kvalångest och DIF har rejäl baksmälla sen torsdagen. Står sig de här resultaten så har vi efter dagens omgång ökat marginalen till ingemansland med 1 poäng sedan LG games.