Inlägg: 1129636
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Olle: Håller med. Förutom Renberg-incidenten har Kuben varit ovanligt okej.
Bara 4 pinnar på tre raka hemmamatcher för Modo och nu 0-5 i baken mot Rögle. Har hela tiden trott att Modo ska gå till slutspel men nu verkar ju kvalserien betydligt närmare.
Bara 4 pinnar på tre raka hemmamatcher för Modo och nu 0-5 i baken mot Rögle. Har hela tiden trott att Modo ska gå till slutspel men nu verkar ju kvalserien betydligt närmare.
OM det nu blir en slashing av det där så bara måste ju Renberg få 2+2 för sitt tilltag. Men det är ju trots allt kuben. Jag tycker faktiskt att han har skämt ut sig ovanligt lite i den här matchen.