t_89: Man bli ju nästan lite sur som missar en match som denna bara för att sitta på jobbet. Men bara nästan :P
Inlägg: 1129672
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Bara hoppas att Frölunda loosar ikväll så har man en
vacker och kärleksfull dag med att mobba Frölundaiter
i morgon..
Gå in på Lemmys sida och ladda ner hans och soppis egna
komponerade Timrå låt..
Ikväll går vi på vattnet..
vacker och kärleksfull dag med att mobba Frölundaiter
i morgon..
Gå in på Lemmys sida och ladda ner hans och soppis egna
komponerade Timrå låt..
Ikväll går vi på vattnet..